Jak vést rozhovor s oponentem
Každý se v životě mnohokrát dostane do situace, kdy potřebuje vyřešit problém, ale brání mu někdo s rozdílným názorem. A kvůli opačným stanoviskům problém stále trvá a situace vás stresuje. Jak si poradit s oponentem tak, abyste u toho nepropotili celé oblečení? A jak dospět s takovým člověkem k cíli?
Moderování diskuse: Jak na to?
Diskuse – slovo, které se běžně používá pro označení jakékoliv komunikace mezi více lidmi. Ale co doopravdy tento pojem skrývá? K čemu je diskuse vlastně dobrá? Jak ji správně vést tak, aby byla efektivní a aby se do ní všichni zapojili?
Představujeme soft-skills: sebereflexe a zvyšování kvalifikace
Pokračujeme v seriálu Představujeme soft-skills. Tentokrát vám přinášíme informace z oblasti sebereflexe a zvyšování kvalifikace.
Vydělávejte. A využijte k tomu internet
Internet už dlouho není pouze místem, „kde člověk najde prostě všechno“, změnil se do uživatelsky velice aktivního a rozsáhlého sociálního prostředí, které nabízí mnoho možností využití. Například k vydělávání peněz.
Osobní útoky na pracovišti: Ubraňte se jim
Každý z vás se určitě již setkal se situací, kdy ho někdo nepřiměřeně osočoval. Kdy se stal terčem neočekávaného slovního ataku na vlastní osobu. Takové situace jsou nepříjemné a často v nás vyvolají prudkou reakci. O to nepříjemnější může být podobná situace na pracovišti. Jak se zachovat v těchto momentech se dočtete v našem článku.
Jsem členem týmu. A co moje pracovní identita?
V poslední době je oblíbeným a téměř nevyhnutelným trendem v každé profesi zakládat pracovní týmy. Tímto tématem jsme se již v mnoha článcích zabývali. Stát se členem týmu má ale jedno úskalí – člověk do jisté míry ztrácí vlastní identitu. Jak zůstat jedinečným a zapamatovatelným?
Jak udělat pozitivní první dojem
První pohled, úsměv, podání ruky, první setkání – to vše tvoří první dojem. A ten je moc důležitý. Sice se dá časem změnit, ale pokud v první chvíli nezaujmete zákazníka nebo personalistu z firmy, kde chcete pracovat, těžko dostanete šanci svou chybu napravit. Klient odejde za konkurencí a z podniku už se neozvou. Co udělat pro to, abyste hned na poprvé upoutali na maximum?
Chcete dostat přidáno? Vsaďte na taktiku
Nejeden zaměstnanec považuje své platové ohodnocení za nedostatečné vzhledem k tomu, co firmě přináší. Přesto je jen málokdo odvážný říci si o zvýšení platu přímo. Jakým způsobem rozhovor vést, abyste dosáhli svého? To se dozvíte v následujícím článku.
Komunikační strategie pro manažery I.
Někteří z nás jsou vedoucími pracovníky, jiní jsou vedeni, většina lidí ovšem zastává obě pozice současně. A pokud nejste manažerem v práci, určitě jím jste v osobním životě. Proto jsme připravili dvoudílný seriál o komunikaci pro manažery. Naučte se s námi efektivně dosáhnout potřebného cíle.
Předsevzetí do roku 2009? Nedělat předsevzetí
Každý z nás to zná. Každoročně si bereme tatáž předsevzetí, která nejpozději v půli ledna porušíme a začátkem února už jsme ve staré známé zaběhané rutině. Ani tento rok nebude nijak výjimečný. Nic se nezmění. Stop. Tentokrát to může dopadnout jinak.
Jak donutit šéfa, aby vám věnoval pozornost?
V tomto článku jsme pro vás připravili způsob, jak šéfovi sdělit, co máte na srdci, a to tak, aby vás poslouchal. Představíme si taktiku Jamese E. Lukaszewského, kterou nazval „tříminutové cvičení“. Uvidíte, že s našimi tipy se vám podaří získat šéfovu pozornost.