Brilantní řeč do pěti minut? Víme, jak na to

2009-11-15 13:54:47 | Michaela Pličková | Osobnostní rozvoj

Vaši firmu čeká prezentace nového produktu či projektu. Vše je připraveno. Hosté již dorazili. Právě vám ale řekli, že hlavní řečník náhle onemocněl a vy to máte vzít za něj. Moc času nezbývá. Co teď? Nepanikařte. Poradíme vám, jak vymyslet úspěšnou řeč v několika minutách.

Jak na obchodní jednání

2009-11-15 10:58:00 | Michaela Pličková | Pro firmy, Osobnostní rozvoj

Mnozí z nás denně přicházejí do kontaktu s potencionálními klienty a nabízí jím své služby či produkty. Jak co nejefektivněji podobná setkání zvládnout? Jak se na ně připravit a na co si dát pozor? To se dočtete v našem článku.

Jak zařídit, aby porada byla efektivní

2009-11-10 16:16:26 | Irena Janíková | Pro firmy, Osobnostní rozvoj

V každé firmě jsou porady nutností. Ale umíte je vést tak, aby nebyly jen formální nudnou záležitostí? Naučte se, jak by měla porada probíhat, aby všichni účastníci měli po skončení pocit dobře vykonané práce.

Jakou máte image? Je to důležitá otázka?

2009-11-07 18:26:07 | Michaela Pličková | Osobnostní rozvoj

V několika předchozích článcích jsme vám přinesli rady, jak se na kterou příležitost obléct. Image je ale daleko širší pojem. Nejde jen o to, co máte na sobě. Jde také o to, co máte v sobě, jak mluvíte a působíte na ostatní.

Veřejný projev: Nenechte je usnout

2009-11-02 22:58:46 | Irena Janíková | Osobnostní rozvoj

Proslov, přednáška či prezentace před lidmi. Všichni vás sledují a záleží na každém vašem pohybu a slovu, jestli odejdou s dobrým pocitem či znuděni. Je velmi těžké předstoupit před publikum s vědomím, že naším úkolem je zajímavou formou informovat o dané problematice. Jak nebýt nervózní, překonat strach, udržet pozornost publika a udělat prezentaci opravdu nezapomenutelnou, to vše se dozvíte v následujícím článku.

Umíte v práci říci ne?

2009-10-31 14:54:27 | Michaela Pličková | Pro zaměstnance, Osobnostní rozvoj

Znáte to. Někdo v práci vás požádá o laskavost. Malý úkol, který sice nezapadá do vaší náplně práce, ale určitě vám nezabere moc času. Chcete mu vyjít vstříc a kývnete. Ostatně jako mnohokrát předtím. Ale postupně zjistíte, že vůbec nestíháte. Včerejší „ano“ se změní v „kruci“ a vy začnete hledat výmluvy. Dokážete říci ne činnostem navíc?

Chcete být úspěšní? Tyto vlastnosti vám k tomu pomohou

2009-10-25 19:39:34 | Pavla Janečková | Osobnostní rozvoj

V práci s lehkostí zvládají ty nejobtížnější úkoly. Se svými kolegy vycházejí skvěle, přesto nezanedbávají svůj osobní život. Někteří lidé jsou zkrátka úspěšní snad ve všem, do čeho se pustí.  Mají totiž vlastnosti, které k úspěchu vedou.

Manažerské schopnosti: Dobře zvládnutý time management

2009-10-25 14:27:45 | Pavla Janečková | Osobnostní rozvoj

Pozdní příchody, přesouvání jedné schůzky za druhou, odkládání úkolů. Poznáváte se? Potom je možná i vaším problémem to, že si neumíte zorganizovat čas. Jak naplánovat práci, abyste stihli to, co potřebujete a zároveň se vyhnuli stresu? To se dočtete v našem článku…

Jak zvládnout konfliktního kolegu?

2009-10-25 09:45:23 | Pavla Janečková | Pro zaměstnance, Osobnostní rozvoj

Shazuje všechny návrhy, s oblibou kritizuje a neustále vyvolává konflikty. Možná máte podobného člověka i ve vašem pracovním týmu. I když jej nemůžete vystát, spolupracovat s ním musíte. Jak na to? Poradíme vám!

Jak poskytnout podřízeným kvalitní zpětnou vazbu?

2009-10-21 11:53:10 | Michaela Pličková | Osobnostní rozvoj

Udělá-li váš podřízený něco dobře, je velmi jednoduché ho za to pochválit, neboli dát mu pozitivní zpětnou vazbu. Problém nastává ve chvíli, kdy dotyčná osoba něco poplete. Dávání negativní zpětné vazby efektivním způsobem je větší problém, než se může zdát. Výzkumy ukazují, že více než 70% vedoucích pracovníků tyto situace nezvládá tak, jak by mělo. Přečtěte si náš článek a zjistěte, jak postupovat při podávání zpětné vazby.

Zpětná vazba aneb Řekni, jak to vidíš ty

2009-10-16 13:15:56 | Pavla Janečková | Osobnostní rozvoj

Zpětná vazba neboli feedback je v současné době populární a velmi často používané slovo. O co přesně se ale jedná? Obecně jde o jeden z klíčových prvků mezilidské komunikace. Je to reakce okolí na naše chování. Díky ní si můžeme uvědomit, jak nás ostatní lidé vnímají. O tom, co přesně zpětná vazba je, k čemu slouží a jaké jsou její techniky a hlavně, jak ji využít v práci, se dočtete v následujícím článku.

10 tipů k aktivnímu naslouchání

2009-10-15 11:22:54 | Pavla Janečková | Osobnostní rozvoj

V jednom z předchozích článků jste se mohli dočíst, že schopnost naslouchání není vrozená. Podle většiny studií se jí učíme v průběhu života a můžeme se v tomto směru také značně zdokonalit. Jak na to?

«12345678»