Chcete být úspěšní? Tyto vlastnosti vám k tomu pomohou
V práci s lehkostí zvládají ty nejobtížnější úkoly. Se svými kolegy vycházejí skvěle, přesto nezanedbávají svůj osobní život. Někteří lidé jsou zkrátka úspěšní snad ve všem, do čeho se pustí. Mají totiž vlastnosti, které k úspěchu vedou.
Manažerské schopnosti: Dobře zvládnutý time management
Pozdní příchody, přesouvání jedné schůzky za druhou, odkládání úkolů. Poznáváte se? Potom je možná i vaším problémem to, že si neumíte zorganizovat čas. Jak naplánovat práci, abyste stihli to, co potřebujete a zároveň se vyhnuli stresu? To se dočtete v našem článku…
Jak zvládnout konfliktního kolegu?
Shazuje všechny návrhy, s oblibou kritizuje a neustále vyvolává konflikty. Možná máte podobného člověka i ve vašem pracovním týmu. I když jej nemůžete vystát, spolupracovat s ním musíte. Jak na to? Poradíme vám!
FUNemployment: Nemám práci a baví mě to
Většina nezaměstnaných lidí jsou tímto faktem velmi stresovaní. Existuje ale i skupina lidí, která v období bez práce vidí spoustu pozitiv. Mnoho lidí je dokonce bez práce záměrně. Co je to FUNemployment a koho se tento fenomén týká se dočtete v tomto článku.
Ideální uchazeč: Udělejte mu tu nejlepší nabídku
Hledáte někoho nového do firmy. Udělali jste výběrové řízení a našli toho pravého. Člověka, o kterého skutečně stojíte. Splňuje maximum vašich požadavků a nemít ho jako zaměstnance by byla opravdu velká ztráta. A co kdyby navíc šel ke konkurenci? Katastrofa. Jenže dotyčný opravdu váhá. Dostal i jiné nabídky a teď přemýšlí, kterou zvolí. Udělejte mu takovou nabídku, aby okamžitě váhat přestal.
Jak poskytnout podřízeným kvalitní zpětnou vazbu?
Udělá-li váš podřízený něco dobře, je velmi jednoduché ho za to pochválit, neboli dát mu pozitivní zpětnou vazbu. Problém nastává ve chvíli, kdy dotyčná osoba něco poplete. Dávání negativní zpětné vazby efektivním způsobem je větší problém, než se může zdát. Výzkumy ukazují, že více než 70% vedoucích pracovníků tyto situace nezvládá tak, jak by mělo. Přečtěte si náš článek a zjistěte, jak postupovat při podávání zpětné vazby.
Náš zákazník, náš pán. Skutečně to platí vždy?
Velmi důležitou součástí prodejní strategie je orientace na zákazníka. Nabízíme-li mu určitý produkt, měli bychom se snažit naprosto mu vyhovět. Zákazník by měl být úplně spokojený. Znamená to ovšem, že mu všechno musíme podřizovat? Více se dočtete v našem článku.
Na co se zeptat při pracovním pohovoru?
Byli jste pozváni k pracovnímu pohovoru? Svému potencionálnímu zaměstnavateli byste v jeho průběhu měli dokázat, že jste právě tím, koho na danou pozici hledá. Nezáleží přitom jen na vašich odpovědích na otázky. Měli byste se umět i správně zeptat.
Proč nemůžu najít práci?
Už nějakou dobu sháníte novou práci, ale ne a ne ji najít? Možná nejde jen o smůlu, chyba může být částečně i na vaší straně.
Zpětná vazba aneb Řekni, jak to vidíš ty
Zpětná vazba neboli feedback je v současné době populární a velmi často používané slovo. O co přesně se ale jedná? Obecně jde o jeden z klíčových prvků mezilidské komunikace. Je to reakce okolí na naše chování. Díky ní si můžeme uvědomit, jak nás ostatní lidé vnímají. O tom, co přesně zpětná vazba je, k čemu slouží a jaké jsou její techniky a hlavně, jak ji využít v práci, se dočtete v následujícím článku.
10 tipů k aktivnímu naslouchání
V jednom z předchozích článků jste se mohli dočíst, že schopnost naslouchání není vrozená. Podle většiny studií se jí učíme v průběhu života a můžeme se v tomto směru také značně zdokonalit. Jak na to?