Telesemináře: Jeden z moderních nástrojů marketingu

2009-11-10 21:27:35 | Irena Janíková | Pro firmy

Máte skvělé výrobky. Jenže svět se to nedozví. Možná nemáte dost peněz na propagaci, možná nevíte, jak na to. Jak vytroubit do světa, že vaše produkty jsou kvalitní, když vás zatím nikdo nezná? Jeden z jednoduchých a nenákladných řešení jsou telesemináře.

Jak zařídit, aby porada byla efektivní

2009-11-10 16:16:26 | Irena Janíková | Pro firmy, Osobnostní rozvoj

V každé firmě jsou porady nutností. Ale umíte je vést tak, aby nebyly jen formální nudnou záležitostí? Naučte se, jak by měla porada probíhat, aby všichni účastníci měli po skončení pocit dobře vykonané práce.

Pracují vaši zaměstnanci z domova? Jejich řízení je dřina

2009-11-07 14:36:00 | Pavla Janečková | Pro firmy

Práce z domova jistě přináší mnoho výhod jak pro zaměstnance, tak pro vás jako zaměstnavatele. Organizace a řízení lidí na dálku však není zrovna snadné. Přinášíme vám tipy, jak se vyrovnat s možnými komplikacemi.

Ženy generace Y: Jaké jsou v práci?

2009-11-06 11:18:30 | Michaela Pličková | Pro zaměstnance, Pro firmy

Ideální uchazeč: Udělejte mu tu nejlepší nabídku

2009-10-23 10:00:48 | Irena Janíková | Pro firmy, Přijímací řízení

Hledáte někoho nového do firmy. Udělali jste výběrové řízení a našli toho pravého. Člověka, o kterého skutečně stojíte. Splňuje maximum vašich požadavků a nemít ho jako zaměstnance by byla opravdu velká ztráta. A co kdyby navíc šel ke konkurenci? Katastrofa. Jenže dotyčný opravdu váhá. Dostal i jiné nabídky a teď přemýšlí, kterou zvolí. Udělejte mu takovou nabídku, aby okamžitě váhat přestal.

Náš zákazník, náš pán. Skutečně to platí vždy?

2009-10-21 10:58:15 | Michaela Pličková | Pro firmy

Velmi důležitou součástí prodejní strategie je orientace na zákazníka. Nabízíme-li mu určitý produkt, měli bychom se snažit naprosto mu vyhovět. Zákazník by měl být úplně spokojený. Znamená to ovšem, že mu všechno musíme podřizovat? Více se dočtete v našem článku.

Jak vést propouštěcí rozhovor

2009-10-11 12:40:51 | Irena Janíková | Pro firmy

Občas je potřeba někoho vyhodit. Ať už proto, že je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům daného místa. Ale jak to podřízenému říct, aby se vám nezhroutil v kanceláři? Jak to udělat, aby až do posledního dne pracoval naplno? Naučte se vést tyto rozhovory tak, aby vás zbytečně nestresovaly.

Firemní kultura: Silná stránka vašeho podniku

2009-09-16 20:04:56 | Irena Janíková | Pro firmy

V dnešní době vám většina vedoucích pracovníků řekne, že nejdůležitější složkou jejich podniku jsou lidé. Na nich to všechno záleží. Největší konkurenční předností firmy je její specifická kultura. Ale jaký má vlastně tato kultura opravdu vliv? Jak využít silných stránek svých podřízených k co nejstabilnější firmě? O tom pojednává tento článek.

Benefity jsou klíčem k loajalitě vašich zaměstnanců

2009-09-14 20:55:31 | Pavla Janečková | Pro firmy

Přemýšlíte, jak zvýšit motivaci a oddanost svých zaměstnanců? Sáhněte po některém z benefitů. Možností máte spoustu Jak ale vybrat ten pravý? Inspirujte se na následujících řádcích.

Leadership: motivace v teorii i v praxi

2009-09-02 09:42:35 | Michaela Pličková | Pro firmy, Osobnostní rozvoj

Jednou z úkolů leadra je motivovat pracovníky k co nejlepším výkonům. Současné moderní trendy v personalistice a firemní kultuře zapříčinily, že podobná témata jsou všem známá. Otázkou ale zůstává, jak si s tím poradit v praxi. Základním krokem pro úspěch je nejprve vymyslet taktiku. V tomto článku vám přinášíme náhled do teorií motivace a také si ukážeme praktické rady.

Benefity pro zaměstnance: Investujte do zdravotní péče

2009-08-27 11:13:08 | Pavla Janečková | Pro firmy

Benefitů, které můžete jako zaměstnavatel svým pracovníkům nabídnout, je nepřeberné množství. Stále více se však prosazují investice do zdravotní péče. Proč? To se dočtete v následujícím článku.

Stres z pohledu zaměstnavatele: Jak mu čelit?

2009-08-20 20:57:28 | Pavla Janečková | Pro firmy

Nejeden z nás to zažívá dnes a denně. V zaměstnání se na nás valí tolik úkolů, že nevíme, kam dřív skočit. Přibývají stále nové termíny a atmosféra na pracovišti je napnutá k prasknutí. Pracovat v takovém prostředí je pak velmi stresující. Dá se ale stresu předcházet? A co můžete vy sám jako zaměstnavatel udělat?

«12345678»