Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Účetní Plzeň

Máte částečné zkušenosti s účetnictvím a chcete se dále rozvíjet? Dejte o sobě vědět, možnost nástupu IHNED.

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • Alespoň částečná znalost účetnictví nebo praxe na obdobné pozici, ideálně i znalost výrobního prostředí
  • min. mírně pokročilá znalost anglického jazyka
  • Zkušenosti s prací na počítači - MS Office, MS Excel, výhodou je znalost SAP
  • Veškeré schopnosti, které se s prací s účetnictvím pojí - smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, ale i schopnost pracovat v týmu a vycházet si vstříc

Pracovní náplň

  • Účtování příchozích faktur, platebních karet
  • Párování faktur s objednávkami
  • Cestovní náhrady
  • Spolupráce na měsíčních/ročních závěrkách
  • Spolupráce na tvorbě cash - flow a na přípravě analýzy rozvahy/výsledovky
  • Ad hoc analýzy, Reporting

Nabídka

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou v mezinárodní výrobní společnosti
  • Pružná pracovní doba - možnost občasné práce z domova formou home office
  • 25 dní dovolené
  • Elektronická stravenková karta s 55% příspěvkem zaměstnavatele
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • Roční bonus
  • Možnost rozvoje prostřednictvím školení a kurzů

logo

Firma: FreeCon s.r.o.

Kontakt: Bc. Jiří Miča
53401 Holice v Čechách

Telefon: 731 488 853
731 488 853

Místo práce: Plzeň

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 30000 - 35000 Kč/měsíc