Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Účetní Plzeň
Máte částečné zkušenosti s účetnictvím a chcete se dále rozvíjet? Dejte o sobě vědět, možnost nástupu IHNED.
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- Alespoň částečná znalost účetnictví nebo praxe na obdobné pozici, ideálně i znalost výrobního prostředí
- min. mírně pokročilá znalost anglického jazyka
- Zkušenosti s prací na počítači - MS Office, MS Excel, výhodou je znalost SAP
- Veškeré schopnosti, které se s prací s účetnictvím pojí - smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, ale i schopnost pracovat v týmu a vycházet si vstříc
Pracovní náplň
- Účtování příchozích faktur, platebních karet
- Párování faktur s objednávkami
- Cestovní náhrady
- Spolupráce na měsíčních/ročních závěrkách
- Spolupráce na tvorbě cash - flow a na přípravě analýzy rozvahy/výsledovky
- Ad hoc analýzy, Reporting
Nabídka
- Pracovní poměr na dobu neurčitou v mezinárodní výrobní společnosti
- Pružná pracovní doba - možnost občasné práce z domova formou home office
- 25 dní dovolené
- Elektronická stravenková karta s 55% příspěvkem zaměstnavatele
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Roční bonus
- Možnost rozvoje prostřednictvím školení a kurzů
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: FreeCon s.r.o.
Kontakt:
Bc. Jiří Miča
53401 Holice v Čechách
Telefon:
731 488 853
731 488 853
Místo práce: Plzeň
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Plat: 30000 - 35000 Kč/měsíc