Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
HLAVNÍ ÚČETNÍ - PRAHA 4
Hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ. Člověka, který nám pomůže udržet pořádek v číslech a podpoří hladký chod finanční agendy naší společnosti. Člověka, který bude nejen odborníkem v oblasti financí, ale také partnerem pro naše vedení a kolegy.
Hledáme někoho, kdo:
- Rozumí účetnictví a legislativě jako málokdo.
- Umí vést tým, motivovat ho a hledat efektivní řešení.
- Má zkušenosti z nadnárodního prostředí (výhodou) a základní znalost angličtiny.
- Je důsledný, zodpovědný a dokáže srozumitelně předávat informace.
- Odpovědnost za řádné vedení finančního účetnictví společnosti v souladu s CAS a platnou legislativou ČR
- Zpracování finančních transakcí: Budete odpovědní za zaznamenávání a zpracování všech finančních transakcí společnosti, včetně fakturace, platby, účetní uzávěrky včetně řízení procesu auditu a dalších účetních operací, pravidelné a mimořádné účtování hospodářských cyklů, správa archivu účetních a daňových dokladů, výpočet daní / příprava daňových přiznání (DPH, daň z příjmů právnických osob atd.)
- Příprava finančních výkazů: Tato pozice je zodpovědná za sestavení finančních výkazů nejen pro státní správu, včetně rozvahy, výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow, a jejich prezentaci vedení a externím auditorům.
- Dohled nad dodržováním právních předpisů: Hlavní účetní je povinna zajistit, že společnost plní všechny relevantní účetní standardy a legislativu, což zahrnuje i správné placení daní a daného odvodů.
- Vedení účetního týmu: Budete zodpovědní za vedení a organizaci účetního týmu, včetně rozdělování úkolů a dohledu nad jejich prováděním.
- Revize účetních záznamů: Budete provádět pravidelné revize a kontroly účetních záznamů, aby se zjistily případné chyby a nepřesnosti.
- Spolupráce s auditory: Během auditů budete spolupracovat s interními a externími auditory, abyste umožnili ověření finančních záznamů společnosti.
- Automatizace a optimalizace: Budete pracovat na zlepšení účetních procesů a jejich automatizaci, aby byly efektivnější a přesnější.
- Finanční analýza: Budete pomáhatvedení společnosti s finanční analýzou a poskytovat strategické rady na základě finančních výsledků.
SKUPINOVÝ REPORTING:
- Výpočet a zaúčtování případných opravných položek podle IFRS v souladu s celoskupinovým manuálem.
- Příprava souboru informací týkajících se skupinového reporting.
- Spolupráce s oddělením účtárny skupiny při zavádění a udržování účetních standardů, vysvětlování finančních ukazatelů a výkazů českých právních subjektů, podpora procesu auditu skupiny
HLAVNÍ PARTNER PRO:
- Komunikaci s orgány státní správy, bankami, auditory a daňovými poradci.
- Komunikaci a spolupráce s ostatními odděleními v rámci B+N
- Úzkou spolupráci s finančním ředitelem a oddělením controllingu při tvorbě strategie v oblasti financí
POŽADUJEME:
Hlavní účetní má klíčovou roli při udržování finanční integrity a transparentnosti společnosti a pomáhá vedení s rozhodováním na základě finančních údajů. Je to náročná pozice, která vyžaduje pečlivost, profesionalitu a schopnost pracovat pod tlakem.
- Dobrá znalost právních předpisů a účetních standardů
- Zkušenosti v nadnárodním prostředí, řízení organizace v uspořádání maticové struktury.
- Odborné zkušenosti – zkušenost z Mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS) je výhodou.
- Dodržování stanovených termínů, odvádění kvalitní práce.
- Osobnostní předpoklady - dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, důslednost, schopnost srozumitelně vysvětlovat a předávat informace
- Aj středně pokročilý (C2), schopnost komunikovat ústně i písemně
- Vysokoškolské vzdělání v oboru účetnictví nebo finance.
- 5 let praxe na obdobné pozici včetně řízení lidí
- MS Office, Business Central (výhodou), schopnost pracovat s účetními softwary a aplikacemi.
NABÍZÍME:
- Široké portfolio zaměstnaneckých benefitů: kávu a čaj na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty, a další...
- Pružnou pracovní dobu
- 5 dní volna navíc
- Možnost občasné práce z domova
- Mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
- Roční odměna v závislosti na hospodářském výsledku firmy
- Práci ve zkušeném a přátelském kolektivu
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Kontakt:
Sabina Beliančinová
Antala Staška 2027/77, 140 00 Praha 4 - Krč
Telefon:
722246168
Kód: A752
Místo práce: Praha 4
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr