Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

HLAVNÍ ÚČETNÍ - PRAHA 4

Hledáme  HLAVNÍ ÚČETNÍ. Člověka, který nám pomůže udržet pořádek v číslech a podpoří hladký chod finanční agendy naší společnosti. Člověka, který bude nejen odborníkem v oblasti financí, ale také partnerem pro naše vedení a kolegy. 

Hledáme někoho, kdo:

  • Rozumí účetnictví a legislativě jako málokdo.
  • Umí vést tým, motivovat ho a hledat efektivní řešení.
  • Má zkušenosti z nadnárodního prostředí (výhodou) a základní znalost angličtiny.
  • Je důsledný, zodpovědný a dokáže srozumitelně předávat informace.
  • Odpovědnost za řádné vedení finančního účetnictví společnosti v souladu s CAS a platnou legislativou ČR
  • Zpracování finančních transakcí: Budete odpovědní za zaznamenávání a zpracování všech finančních transakcí společnosti, včetně fakturace, platby, účetní uzávěrky včetně řízení procesu auditu a dalších účetních operací, pravidelné a mimořádné účtování hospodářských cyklů, správa archivu účetních a daňových dokladů, výpočet daní / příprava daňových přiznání (DPH, daň z příjmů právnických osob atd.)
  • Příprava finančních výkazů: Tato pozice je zodpovědná za sestavení finančních výkazů nejen pro státní správu, včetně rozvahy, výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow, a jejich prezentaci vedení a externím auditorům.
  • Dohled nad dodržováním právních předpisů: Hlavní účetní je povinna zajistit, že společnost plní všechny relevantní účetní standardy a legislativu, což zahrnuje i správné placení daní a daného odvodů.
  • Vedení účetního týmu: Budete zodpovědní za vedení a organizaci účetního týmu, včetně rozdělování úkolů a dohledu nad jejich prováděním.
  • Revize účetních záznamů: Budete provádět pravidelné revize a kontroly účetních záznamů, aby se zjistily případné chyby a nepřesnosti.
  • Spolupráce s auditory: Během auditů budete spolupracovat s interními a externími auditory, abyste umožnili ověření finančních záznamů společnosti.
  • Automatizace a optimalizace: Budete pracovat na zlepšení účetních procesů a jejich automatizaci, aby byly efektivnější a přesnější.
  • Finanční analýza: Budete pomáhatvedení společnosti s finanční analýzou a poskytovat strategické rady na základě finančních výsledků.

SKUPINOVÝ REPORTING:

  •  Výpočet a zaúčtování případných opravných položek podle IFRS v souladu s celoskupinovým manuálem.
  • Příprava souboru informací týkajících se skupinového reporting.
  • Spolupráce s oddělením účtárny skupiny při zavádění a udržování účetních standardů, vysvětlování finančních ukazatelů a výkazů českých právních subjektů, podpora procesu auditu skupiny

HLAVNÍ PARTNER PRO: 

  • Komunikaci s orgány státní správy, bankami, auditory a daňovými poradci.
  • Komunikaci a spolupráce s ostatními odděleními v rámci B+N
  • Úzkou spolupráci s finančním ředitelem a oddělením controllingu při tvorbě strategie v oblasti financí

POŽADUJEME:

Hlavní účetní má klíčovou roli při udržování finanční integrity a transparentnosti společnosti a pomáhá vedení s rozhodováním na základě finančních údajů. Je to náročná pozice, která vyžaduje pečlivost, profesionalitu a schopnost pracovat pod tlakem.

  • Dobrá znalost právních předpisů a účetních standardů
  • Zkušenosti v nadnárodním prostředí, řízení organizace v uspořádání maticové struktury.
  • Odborné zkušenosti – zkušenost z Mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS) je výhodou.
  • Dodržování stanovených termínů, odvádění kvalitní práce.
  • Osobnostní předpoklady - dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, důslednost, schopnost srozumitelně vysvětlovat a předávat informace
  • Aj středně pokročilý (C2), schopnost komunikovat ústně i písemně
  • Vysokoškolské vzdělání v oboru účetnictví nebo finance.
  • 5 let praxe na obdobné pozici včetně řízení lidí
  • MS Office, Business Central (výhodou), schopnost pracovat s účetními softwary a aplikacemi.

NABÍZÍME:

  • Široké portfolio zaměstnaneckých benefitů: kávu a čaj na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty, a další...
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 dní volna navíc
  • Možnost občasné práce z domova
  • Mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • Roční odměna v závislosti na hospodářském výsledku firmy
  • Práci ve zkušeném a přátelském kolektivu

Firma: B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.

Kontakt: Sabina Beliančinová
Antala Staška 2027/77, 140 00 Praha 4 - Krč

Telefon: 722246168

Kód: A752

Místo práce: Praha 4

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr