Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Asistent/ka obchodního oddělení

Kompetence, exkluzivita, vášeň – to je Engel & Völkers. Náš tým 110 profesionálů s německou precizností již 16 let přináší špičkové služby na pražském a plzeňském realitním trhu. Jsme nejen odborníci na luxusní nemovitosti, ale i tým, kde se vášeň pro práci spojuje se seberealizací.

Co budete dělat? 

  • Administrativní podpora obchodního oddělení - 20 kolegů
  • Příprava podkladů k nemovitostem, tvorba exposé brožur v power point
  • Příprava složek pro nové kolegy
  • Administrativa pro vyhledávání obchodních příležitostí – činžovní domy a prostory k prodeji
  • Skart, Sken
  • Zástup na recepci
  • Péče o společné prostory, příprava zasedacích místností
  • Doplňování kancelářský potřeb
  • Tabulky

Co požadujeme? 

  • Praxi v administrativě min 10 let
  • Perfektní češtinu a komunikativní angličtinu
  • Dobrou uživatelskou znalost na PC MS Office (Word, Power Point) + Google workspace (g-drive, g-mail, g-kalendář)
  • Proaktivitu, efektivní organizaci práce a schopnost řešit několik věcí najednou
  • Schopnost dotahovat věci do konce
  • Příjemné vystupování a úsměv na tváři
  • Chuť pracovat na sobě a vzdělávat se

Co nabízíme my Vám? 

  • Jistotu hlavního pracovního poměru, stabilní příjem a osobní bonusy
  • Zázemí stabilní mezinárodní firmy
  • Flexibilní start/konec pracovní doby
  • Školení a možnost jazykových kurzů
  • Stravenky
  • Multisport karta
  • Čerstvé ovoce na pracovišti
  • Firemní teambuildingy a akce
  • Kancelář v příjemných prostorách na Praze 5, Janáčkovo nábřeží

Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

logo

Firma: Engel &Völkers

Kontakt: Radana Jandová
Janáčkovo nábřeží 1101/23, 150 00 Praha 5 - Smíchov

Telefon: +420 773 033 000

Kód: 460297

Místo práce: Praha 5

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr