Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Asistent / Asistentka

Děčínská firma zabývající se logistikou s téměř 30letou historií hledá Asistenta / Asistentku.

Co vás čeká:

  • vystavování, evidence a zakládání faktur
  • objednávání materiálu a zboží
  • komunikace v NJ – psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
  • příprava dokumentů pro nástup zaměstnanců
  • komunikace se zaměstnanci, s úřady (ZP, OSSZ, FÚ), s účetní firmou
  • příprava podkladů pro účetní firmu – podklady pro mzdy, knihy jízd, scanování dokumentů a ukládání na CLOUD
  • pochůzky (pošta, balíky, nákupy…)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ vzdělání + předchozí praxe na pozici asistentky nebo referentky 3 roky
  • mírně pokročilá znalost NJ (B1) – psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
  • práce na PC, zejména MS Office – Word, Excel, Outlook
  • příjemné vystupování a komunikativnost
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
  • ŘP sk. B – aktivní řidič

Co vám můžeme nabídnout:

  • motivující finanční ohodnocení 
  • pružná pracovní doba
  • příjemné pracovní prostředí – nové kanceláře v centru Děčína vč. parkovací karty
  • přátelský kolektiv vč. zaučení
  • služební mobil i k soukromým účelům
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • nástup dohodou

logo

Firma: HR4ever

Kontakt: Ing. Petra Dudková
40502 Děčín 8

Telefon: 604609609

Místo práce: Děčín

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 30000 - 35000 Kč/měsíc