Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Asistent / Asistentka
Děčínská firma zabývající se logistikou s téměř 30letou historií hledá Asistenta / Asistentku.
Co vás čeká:
- vystavování, evidence a zakládání faktur
- objednávání materiálu a zboží
- komunikace v NJ – psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
- příprava dokumentů pro nástup zaměstnanců
- komunikace se zaměstnanci, s úřady (ZP, OSSZ, FÚ), s účetní firmou
- příprava podkladů pro účetní firmu – podklady pro mzdy, knihy jízd, scanování dokumentů a ukládání na CLOUD
- pochůzky (pošta, balíky, nákupy…)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání + předchozí praxe na pozici asistentky nebo referentky 3 roky
- mírně pokročilá znalost NJ (B1) – psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
- práce na PC, zejména MS Office – Word, Excel, Outlook
- příjemné vystupování a komunikativnost
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
- ŘP sk. B – aktivní řidič
Co vám můžeme nabídnout:
- motivující finanční ohodnocení
- pružná pracovní doba
- příjemné pracovní prostředí – nové kanceláře v centru Děčína vč. parkovací karty
- přátelský kolektiv vč. zaučení
- služební mobil i k soukromým účelům
- příspěvek na penzijní připojištění
- nástup dohodou
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: HR4ever
Kontakt:
Ing. Petra Dudková
40502 Děčín 8
Telefon:
604609609
Místo práce: Děčín
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Plat: 30000 - 35000 Kč/měsíc